EKSTRA K DAGANG

JAGA KESIHATAN ANDA!!!!







































Monday, July 19, 2010

TUAM HERBA EKSTRA K


KEBERKESANAN DI JAMIN.....

Sejak zaman dahulu lagi, sudah menjadi amalan "bertuam" bagi merawat masalah dalaman tubuh badan manusia. Antara kaedahnya ialah menggunakan batu ataupun besi bagi meredakan rasa kurang selesa. Namun peredaran masa merubah kaedah tersebut. Kini Ekstra K Dagang menyediakan produk yang mudah diguna dan mudah di bawa ke mana sahaja, iaitu TUAM HERBA. di formulasikan dengan gabungan 11 jenis herba yang pasti memberi kesan pemulihan segera kepada para penggunanya.

TUAM HERBA Ekstra K membantu:

- Melegakan Sakit Sendi dan Otot, serta Sengal-Sengal Badan
- Kaum Wanita yang sedang berpantang selepas Bersalin (juga bagi mereka yang melahirkan anak secara pembedahan)
- Melancarkan Sistem Peredaran Darah
- Mengeluarkan Angin dari dalam Badan
- Sesuai untuk Mereka yang selalu Mengalami Kekejangan Otot
- Menghilangkan Rasa Kebas pada Anggota Badan

Cara Penggunaan
Basahkan tungku dengan sedikit air agar tuam herba agak lembab. Kukus atau panaskan tuam herba selama lebih kurang 20 minit.Lapiskan dengan satu lapis kain sekira nya panas kemudia tuam pada bahagian yang mengalami masalah. Panaskan semula sekiranya tungku menjadi kurang panas.Biarkan ia sejuk dan kering sepenuhnya selepas di gunakan sebelum di simpan (simpan di dalam peti sejuk).


Hadis Rasulullah SAW dari Jabir RA: Sabda Rasulullah SAW: "Bagi setiap penyakit ada ubatnya, maka apabila ubat itu sesuai untuk sesuatu penyakit akan sembuh dengan izin Allah".

No comments: